sobota, 31 stycznia 2015

Szczawnica zimą

Szczawnica zimą

 po całonocnych opadach śniegu zrobiłem parę zdjęć. Do godziny 10.00 Szczawnica była solidnie zasypana śniegiem, chodniki nie odśnieżone, ale czym bliżej południa sytuacja się poprawiała.
Szczawnica zimą
Szczawnica zimą

Widok na Wyżną Szczawnicę, a w oddali Trzy Skałki- kiedyś działał tam wyciąg narciarski.
Szczawnica centrum zimą
Szczawnica centrum


Szczawnica centrum

 tam gdzieś na dole zdjęcia dolna stacja kolejki linowej na Palenicę
Bryjarka w Szczawnicy
Bryjarka w Szczawnicy
Szczyt Bryjarki widziany ze Szczawnicy a dokładniej z mojego balkonu. Opis wycieczki na Bryjarkę w Szczawnicy w jednym ze wcześniejszych wpisów.
Jarmuta w Szczawnicy
Jarmuta w Szczawnicy
A to charakterystyczna wieża telewizyjna na Jarmucie- trasę wycieczki na Jarmutę opisałem wcześniej.
Palenica w Szczawnicy
Palenica w Szczawnicy
Widok z mojego balkonu na szczyt Palenica w Szczawnicy i trasę narciarską z homologacją FIS, na dzień dzisiejszy jeszcze nie jest czynna.
trasa rodzinna w Szczawnicy
trasa rodzinna w Szczawnicy
Trasa narciarska rodzinna na Palenicy- opisałem ją już dość dokładnie we wcześniejszym wpisie.
I na koniec dwie fotki ul. Świętego Krzyża w Szczawnicy z dzisiejszego poranka- oczywiście nie odśnieżona.
Szczawnica ul.Św.Krzyża
Szczawnica ul.Św.Krzyża


ul.Św.Krzyża w Szczawnicy
ul.Św.Krzyża w Szczawnicy


Powyżej zdjęcia Szczawnicy z dzisiejszego dnia, takie mam widoki na pobliskie góry nie wychodząc z domu.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz